چوب نراد

1403/01/25 در ساعت 15:45:01

مصارف و ویژگی های چوب نراد

چوب نراد

چوب نراد که به نام علمی Abies Alba یا fir یکی از مهم ترین و پرتعداد ترین نوع درخت کاج است که در روسیه به فراوانی یافت می شود. این درخت جزوه گونه درختان نرم چوب به‌حساب می‌آیند و به‌ واسطه قیمت مناسب و صنعتی بودن آن‌ها مورد توجه اساتید قرار گرفته است. درخت نراد دارای برگ های سوزنی است که در تمام فصول سال سبز می باشند.



کاربرد تخته نراد روسی

به دلیل راحتی کار با این نوع چوب روسی ، مصارف آن بسیار زیاد بوده و در بسیاری از شرایط می توان از آن استفاده کرد. این چوب در موارد زیر کاربرد دارد :


مبل سازی

دکوراسیون داخلی و خارجی

ترمووود

کاغذ سازی

پالت سازی

انواع کفپوش ها و دیوار پوش های ساختمانی

ویژگی های چوب نراد

تخته نراد به رنگ سفید و مایل به کرم است که از چوب های وارداتی از روسیه می باشد که دارای نقش زیبا ( راست تار ) است.


اینکه این گونه در دسته درختان نرم چوب قرار می گیرد به این معنی نیست که نمی توان مانند چوب بلوط از آن استفاده کرده بلکه برعکس نرم چوب بودن یعنی نسبت به حجم جرم کمی دارد.


این نوع چوب های روسی فاقد مجاری صمغی، راست تار، سبک، واکشیدگی و همکشیدگی کم می باشد.


همچنین در صورت خشک شدن ترک نمی خورد و در کار روی چوب ( سنباده ، میخ خوری و پیچ کردن ) بسیار مقاوم و با دوام است.


سبک وزن بودن و منعطف بودن این چوب روسی ، امکان استفاده از این مدل چوب را در اسکلت های ساختمانی می دهد و در مقابل لرزش ها مقاوم است.


فروش تخته و گرده نراد


رنگ چوب نراد


رنگ روشن و نقش و نگار زیبای این چوب از قدیم مورد توجه بوده و اکنون طراحان مخصوصا در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می کنند. بازه رنگی این چوب را می توان از سفید مایل به زرد تا قهوه ای بسیار روشن و در برخی موارد قرمز رنگ تعریف کرد. درون چوب نراد مرزی آشکارا با بیرون چوب آن ندارد و بافت یکدستی دارد و بافتش متوسط و رو به درشت است.


واردات گرده و تخته نراد

آمل زوار در زمینه تولید و فرآوری چوب های روسی مفتخر است که با بهره وری از تجهیزات مدرن و به روز صنعت چوب انواع تخته و گرده را با بالاترین کیفیت ممکن جهت استفاده کارگاه ها و کارخانجات فراهم میکند. این مجموعه فعالیت خود را در سال ۲۰۱۰ در شهر Kirov روسیه آغاز کرده است و محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین قیمت در ایران عرضه میکند. جهت ثبت سفارش خرید گرده نراد ، تخته نراد و انواع چوب های روسی می توانید با ما در ارتباط باشید.


سفارش و خرید

جهت سفارش و خرید انواع چوب های روسی ، ساسنا ، یولکا و تخته و گرده نراد می توانید با مگاوود تولید کننده و عرضه کننده انواع چوب های روسی در ارتباط باشید. این مجموعه محصولات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم در ایران عرضه می کند.

نظر جدید
0%